- Αρχική σελίδα
- Παράπονα
Παράπονα
- Τα καταγγελλόμενα προϊόντα που έχουν ελάττωμα ή δεν ανταποκρίνονται στην παραγγελία θα πρέπει να αποστέλλονται μαζί με ένα συμπληρωμένο έντυπο παραπόνου ή, εάν το ελάττωμα δεν απαιτεί αποστολή, να στέλνετε μια φωτογραφία του ελαττώματος μαζί με την περιγραφή του στο shop@bolf.gr.
- Σε περίπτωση αυτοεπιστροφής, το δέμα θα πρέπει να αποσταλεί στην ακόλουθη διεύθυνση:
- Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - BOLF
Goliamokonarsko shose 29
4204 Plovdiv, Voulgaría
με ένα σημείωμα:
www.bolf.gr - Έντυπο καταγγελίας PDF έκδοση
- Έντυπο καταγγελίας έκδοσης JPG
- Εάν δεν έχετε εκτυπωτή, μπορείτε να επισυνάψετε ένα χειρόγραφο έντυπο στο οποίο θα αναφέρετε:
- το όνομα χρήστη σας στο κατάστημα και τον αριθμό παραγγελίας
- όνομα, επώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας
- πλήρη διεύθυνση για την αποστολή δέματος της επιστροφής
- αριθμός λογαριασμού του πελάτη και στοιχεία για το τραπεζικού έμβασμα
- ο λόγος της καταγγελίας ή η περιγραφή του ελαττώματος
- ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΚΕΥΆΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΆ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΖΗΜΙΈΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΆ
- Επιστρέφουμε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
- Η καταγγελία θα διερευνηθεί εντός 14 ημερών από την παραλαβή της και θα ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα.
- Εάν υπάρχουν προβλήματα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά μετά την παραλαβή του δέματός σας.
- Η αποστολή των προϊόντων στον πελάτη πραγματοποιείται μέσω του μεταφορέα που είχε αρχικά επιλεγεί κατά την υποβολή της παραγγελίας.
- Η χρήση από τον Πελάτη άλλων μορφών επιστροφής των αγαθών στο πλαίσιο της καταγγελίας από αυτές που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής με την αντικαταβολή, είναι αποδεκτή μόνο μετά από προηγούμενη συνεννόηση της εν λόγω μορφής επιστροφής των αγαθών με τον εκπρόσωπο του Πωλητή.